2015. október 29.

Díj 2! :3


Szabályok:

1. Köszönd meg a díjat, és tedd ki, hogy kitől kaptad!
2. Olvasd el annak a blogját, akitől a díjat kaptad!
3. Írj 12 dolgot az illető blogjáról!
4. Írj 12 dolgot a saját blogodról!
5. Válaszolj a 12 kérdésre!
6. Tegyél fel 12 kérdést!
7. Kommentelj annak a blogján egy bejegyzéshez, akitől kaptad, hiszen mindenkinek jól esik a visszajelzés. Ez lehet kritika, vélemény, a lényeg, hogy építő jellegű legyen.
8. Cseréljetek linket!
9. Küld tovább 12 embernek a díjat.
10. Tedd ki a plecsnit jól látható helyre, úgy, hogy az én blogomra vezessen!


12 dolog az Antitoxin Blogmagazin blogjáról:
  1. Lehet rendelni, és kritikát kérni
  2. Három barát írja.
  3. A fejlécen Shay Mitchell szerepel.
  4. Japane kezdte a blogot.
  5. Japane csinálta a design-et.
  6. Szeretnek blogolni.
  7. Szeretnek segíteni másokon. 
  8. Mindig összedolgoznak. Ezt szeretem. :3
  9. A cím jelentése Ellenméreg.
  10. Szeretnek bejegyzéseket írogatni. 
  11. Nagyon kedvesek.
  12. A blog nagyon jó! Nagyon tetszik nekik a saját bloguk! De nekem annál jobban tetszik!
12 dolog a saját blogomról:



  1. Saját életem írom le nektek.
  2. A nővérem segít egy kicsit a blogban. :)
  3. 4 feliratkozóm van.
  4. 860 megtekintés.
  5. Szeretem az animét.
  6. Én írom. Nem írom senki mással.
  7. A blogom október 14.-én jött létre.
  8. Zárás nem várható.
  9. 112 éves vagyok. (Titok, hogy mennyi éves vagyok. :D )
  10. A designet, nem én csináltam.
  11. Tetszik a saját blogom.
  12. Szeretek rajzolni.
12 kérdés:

Miért ezt a címet adtad a blogodnak?
Csakúgy bejutott a fejembe, és megtetszett. :3

 Honnan jött az ihlet, hogy elkezdj írni egy blogot?
A nővéremtől.

 Milyen fajta bejegyzéseket teszel közzé a blogodon?
Az én életemet írom le.

 Csak ez az egy blogod van, vagy esetleg többet is vezetsz egyszerre?
Többet vezetek.

A blogger neved honnan ered?
Nincs blogger nevem. De ha kell egy akkor az lenne,hogy colorful_lilla. A colorful_lilla onnan ered, hogy én találtam ki.

Mi az, amit először megnézel/elolvasol egy blogon?
Azt, hogy miről szól a blog, és ha tetszik elkezdem olvasni, aztán feliratkozok a blogra. :3

 Mi zavar leginkább egy blogon? Melyek azok a hibák, amiket ki nem állhatsz?
Én nem szoktam semmilyen hibát nézni. Olyan egy blog amilyen. :D

 Olvasóként is jelen vagy a blogger világban? Ha igen, milyen blogokat szoktál olvasni?
Elég nehéz lenne, most felsorolni az összeset, de én mindenféle blogot szoktam olvasni. 

 Hírnév, vagy önkifejezés? Melyik az, ami fontosabb neked egy blognál?
Önkifejezés.

 Milyen típusú blogokat szeretsz inkább olvasni/írni? (design, történet, magazin...)
Mindegy. Én mindent szeretek.

 Egyetértesz a reklámozással? (bármilyen típusú és mértékű)
Igen

 És végül: mit gondolsz a mi blogunkon található bejegyzésekről?
Nagyon tetszenek!

12 blog.

12 kérdésem:

Miért kezdtél blogot?
Miért pont ez a blogger neved?
A blogláson kívül van más kedvenc foglalkozásod?
Van több blogod? Ha igen, akkor mi?
Milyen blogokra szoktál feliratkozni? És kikkel szoktál cserélni?
Hírnevet nagyon szeretnél?
Miért pont ez a címed a blogodnak?
Mi nem tetszik neked egy blogban?
Ha blogodat valaki feltörné, mit csinálnál?
Milyen bejegyzéseket szoktál közzé tenni?
A design a tiéd?
A végső kérdés: Mit gondolsz az én blogomról?



Na, akkor ez volt a bejegyzésem.

"Az álmaimat csak egy hang segítheti meg"

Pusszant: Lilla


8 megjegyzés:

  1. Jajj köszönöm szépen itt is! :) Igyekszem minél hamarabb megírni a bejegyzést! :) /Egyébként a tények közül az egyik már elavult - most már 5 feliratkozód van ;) /

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj, köszönöm, és szívesen!

      Törlés
    2. Ja, és még benne lennél egy cserében?

      Törlés
  2. Szia!
    Köszönjük szépen a díjat!
    Ölel,
    az Infinity Critics csapata

    VálaszTörlés

Szablon wykonała Nikumu
dla Zaczarowanych Szablonów.