2015. december 28.

1. helyezést értem el! :D

Sziasztok!

Első helyezést értem el az egyik versenyen, és nagyon örülök neki.
Itt a blog LINKje, nagyon köszönöm!
Egy Kezdő Designer Blogja

Nagyon köszönöm még egyszer az első helyezést, a 3 bloggerinától.
Kell egy interjút csinálnom, és meg is csinálom!
  • Interjú:

Kezdő designer b.: Mióta blogolsz?
Én: 2013-ban lett meg az első blogom, de akkor nem értettem mi a lényege a blognak. De ha úgy nézzük akkor én ebben az évben kezdtem el blogolni. :3


Kezdő designer b.: Miért szeretsz blogolni?
Én: Mindig jókedvem lesz tőle és az a legjobb a blogolásban, hogy megismerkedhetsz sok kedves emberrel akikben bízhatsz. Meg még azért szeretek blogolni, mert itt kifejezhetem önmagamat. 


Kezdő designer b.: Mit üzensz a többi bloggernek?
Én: Azt üzenem, hogy teljes szívből írjanak le magukról mindent, jókedvvel! Sose búslakodjanak! 


Kezdő designer b.: Van segítséged? Ha igen, ki szokott neked kezet nyújtani?
Én: A nővérem szokott segíteni. Nagyon szeretem és nagyon köszönöm, hogy mindig mellettem áll, ha baj van. 


Kezdő designer b.: Melyik a kedvenc blogod? (ha nincsen kedvenced, akkor melyik/milyen blogot/blogokat szoktad olvasni?   
Én: Nekem mindegy. Nálam csak az a lényeg, hogy élvezhető legyen a blog. De az a jó, hogy a legtöbb blog ilyen szokott lenni. :)

Kezdő designer b.: Mesélj egy kicsit magadról! 
Én:
-György Lilla a nevem.
-Animefan vagyok.
-112 éves vagyok.
-Volt több blogom is, de azok nagyon régiek voltak és ezért kitöröltem őket.
-Nagyon szeretek blogolni, és írni.
-Suliba járok, és a kedvenc tantárgyam a rajz és az ének.
-Van egy nővérem, és itt van a blog linkje: Rózsaszín Királylány
-Egy énektagozatos osztályba járok, ahol minél hamarabb elakarok menni.
-PewDiePie és Markiplier a kedvenc fiú gamer-em.
-Imádok rajzolni manga babákat.
-Az áll nevem colorful_lilla vagy Takataki szokott lenni. De a colorful_lilla-t azt jobban szeretem.

Na, az interjúm ennyi is lenne, nem akartam hosszúra vinni. Ezeket körülbelül már tudjátok, de ha kérték, hogy meséljek magamról akkor én megtettem, csak szólok! :)

"Az álmaimat csak egy hang segítheti meg"

Puszi: Lilla

2 megjegyzés:

  1. Szia drága!

    Gratulálok mégyegyszer! Megérdemelted az első helyet nálunk!

    xxKathrine W.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Kathrine!
      Nagyon köszönöm nektek! :3
      Puszi, Lilla

      Törlés

Szablon wykonała Nikumu
dla Zaczarowanych Szablonów.